|
|
E | S |
? |
. |
ktr.* . |
pas . |
|
|
|
|||
K x x x x x A D x x K x x |
A W x x K x x x A K W x x |
D x x A K x x A D x x K x |
|
|
|
|||
D x x x x K W x A D x x x |
K x x D 10 x A x x K W x x |
D x x K W x x A x x K x x |
|
|
||
K x x x K x x K x x K x x |
A W x x D x x x x K D W x |
|
|
E | S |
1BA |
pas |
ktr.* ? |
pas |
|
|
||
K W x x x x x x D W x x x |
D x x x x x x K W x x x x |
|
|
||
A x x x x x D x x x x x x |
W x x x x x K D W x x x x |
|
|
||
K W x x x x x A x x K x x |
D W 10 x x x x x x x K W x |
|
|
||
K x x x x x x A D K D x x |
A D x x x x K x x D x x x |
|
|
||
K x x x A x x D x x x D x |
D x x x K D x x D x x D x |
Wejście karami i transfer na kiery | Wejście karami i transfer na piki |
19+ w układzie 4144 lub ręka na 2BA, ale bez stopera; 1C = dokładnie 3 kiery, F; 1BA = nF, jeśli 3 kiery, to z ręką z którą chcemy zająć BA ze swojej ręki; 2T = 15+, 5+trefli, możliwe 4 piki (możliwe 3 kiery jeśli mamy 4 piki); 2K = odwrotka - z fitem 4+ kierów, 18+ (teraz 3K=transfer); 2C = 4 kiery, 12-14; 2P = 5+ pików, silny trefl; 2BA = naturalne, 18+, 4 piki jak i 3 kiery możliwe; 3T = 5 trefli/ 4 kiery, 15-16PC; 3C = jw. 5 trefli/ 4 kiery, ale 17-18PC; |
1BA = nF, jeśli 3 piki, to z ręką z którą chcemy zająć BA ze swojej ręki; 2T = 15+, 5+trefli; 2K = odwrotka - z fitem 4+ pików, 18+ (teraz 3C=transfer); 2C = 5+ kierów, silny trefl; 2P = 4 piki, 12-14; 2BA = naturalne, 18+, 3 piki możliwe; 3T = 5 trefli/ 4 piki, 15-16PC; 3P = jw. 5 trefli/ 4 piki, ale 17-18PC; |
||||||||||||||||
W sekwencji:
3T = stayman: 4 piki/4+ kiery; 3K = powtórny transfer oznacza kolor 5+ (jeśli na 6-karcie to nie z siłą inwitu, bo nie daliśmy inwitującego zniesienia 2C); 3C = 5 trefli/4 kiery, aspiracje (wiadomo że nie mamy GF, bo przy transferach, w układzie 5m/4M nie ma preferencji kolorów starszych); 3BA = do gry; 4T/K = autosplinter na sześciokarcie, ale z siłą poniżej 9PC (nie daliśmy inwitu w 1. okrążeniu); |
transferach, w układzie 5m/4M nie ma preferencji kolorów starszych); 3K = transfer na kiery, czyli układ 5/4 (siła ok. 11+ bo nie daliśmy wcześniej 2T=starsze 4/4+ do 10 PC); 3C = powtórny transfer oznacza kolor 5+ (jeśli na 6-karcie to nie z siłą inwitu, bo nie daliśmy inwitującego zniesienia 2P); 3BA = do gry; 4T/K = autosplinter na sześciokarcie, ale z siłą poniżej 9PC (nie daliśmy inwitu w 1. okrążeniu); |
||||||||||||||||
3C = przyjęcie transferu oznacza dwa kiery; 3P = 3 kiery (dalej ew. następny transfer 4K). |
3BA = 3 piki (dalej ew. następny transfer 4C). |
||||||||||||||||
4T = 5 kierów/4 trefle, aspiracje; 3BA = do gry; 4C = do gry; |
4T = 5 pikrów/4 trefle, aspiracje; 3BA = do gry; 4P = do gry; |
||||||||||||||||
2C = 4 kiery, 4 piki, 10+PC bo nie padło 2T; 2P = sztuczny forsing (brak 5 kierów i 4 pików); 2BA = naturalne, nie forsuje; 3T = nie forsuje; |
2C = transfer: 5+pików; 2P = sztuczny forsing (brak 5 pików); 2BA = naturalne, nie forsuje; 3T = nie forsuje; |
Wejście kontrą i transfer na kiery | Wejście kontrą i transfer na piki |
1C = dokładnie 3 kiery, F; 1BA = nF, jeśli 3 kiery, to z ręką z którą chcemy zająć BA ze swojej ręki; 2T = 15+, 5+trefli, możliwe 4 piki (możliwe 3 kiery jeśli mamy 4 piki); 2K = naturalna odwrotka (system on); 2C = 4 kiery, 12-14; 2P = 5+ pików, silny trefl; 2BA = naturalne, 18+, 4 piki, 3 kiery możliwe; 3T = 5 trefli/ 4 kiery, 15-16PC; 3C = jw. 5 trefli/ 4 kiery, ale 17-18PC; |
1BA = nF, jeśli 3 piki, to z ręką z którą chcemy zająć BA ze swojej ręki; 2T = 15+, 5+trefli; 2K = naturalna odwrotka (system on); 2C = 5+ kierów, silny trefl; 2P = 4 piki, 12-14; 2BA = naturalne, 18+, 3 piki możliwe; 3T = 5 trefli/ 4 piki, 15-16PC; 3P = jw. 5 trefli/ 4 piki, ale 17-18PC; |
||||||||||||||||
W sekwencji:
3K = powtórny transfer oznacza kolor 5+ (jeśli na 6-karcie to nie z siłą inwitu, bo nie daliśmy inwitującego zniesienia 2C); 3C = transfer na trefle: 5 trefli/4 kiery, aspiracje; 3P = transfer na kara: 5 kar/4 kiery, aspiracje; 3BA = do gry; 4T/K = autosplinter; |
3K = transfer na kiery, czyli układ 5/4; 3C = powtórny transfer oznacza kolor 5+; 3P = 5 trefli/4 kiery, aspiracje; 3BA = do gry; 4T/K/C = autosplinter; |
||||||||||||||||
3C = przyjęcie transferu oznacza dwa kiery; 3P = 3 kiery (dalej ew. następny transfer 4K). |
3BA = 3 piki (dalej ew. następny transfer 4C). |
||||||||||||||||
4T/K = naturalne, aspiracje; 3BA = do gry; 4C = do gry; |
4C = silne uzgodnienie pików; 3BA = do gry; 4P = do gry; |
Wejście kierami i transfer na piki |
1BA = nF, jeśli 3 piki, to z ręką z którą chcemy zająć BA ze swojej ręki; 2T = 15+, 5+trefli; 2K = odwrotka - z fitem 4+ pików, 18+ (teraz 3C=transfer); 2C = 5+ kierów, silny trefl; 2P = 4 piki, 12-14; 2BA = naturalne, 18+, 3 piki możliwe, jeśli mamy rękę z którą woleliśmy zająć BA; 3T = 5 trefli/ 4 piki, 15-16PC; 3P = jw. 5 trefli/ 4 piki, ale 17-18PC; |
3T = transfer: 5 kar/4 piki, aspiracje (wiadomo że nie mamy GF, bo przy transferach, w układzie 5m/4M nie ma preferencji kolorów starszych); 3K = 5 trefli/4 kiery, aspiracje; 3C = powtórny transfer oznacza kolor 5+; 3P = !! 4144 (teraz zgłoszenie młodszego to blkw a dalej 4BA do gry); 3BA = do gry; 4T/K/C = autosplinter na sześciokarcie; |
||||||||||||||||
3BA = 3 piki (dalej ew. następny transfer 4C) |
4C = silne uzgodnienie pików; 3BA = do gry; 4P = do gry; |