POWER System    do strony głównej: bridgeok.republika.pl
018.3                                                                  powrót do strony: power system 001


T = Trefl    K = Karo    C = Kier    P = Pik    NT = Bez Atu

Obrona po otwarciu przeciwników 1 Trefl 

W N E S
1T
 ?
kontra = a) wywoławcza: 12-14, fity w starszych (3+/3+ do 4/4);
               b) ok. 17+ w układzie niezrównoważonym;
               c) 18+, układ BA;
1
K = naturalne, kolor 5+, możliwa starsza 4, do ok. 16;
1
C/P = naturalne, kolor 5+, do ok. 16;
1NT = klasyczne: 15-17, układ BA;
2Tnaturalne, kolor 5+, możliwa starsza 4 (dalsza licytacja w stylu precision);
2K = obie starsze 5-ki, siła nielimitowana;
2C/P = blok, kolor 6+;
2NT = a) ok. 12-14, 5/5 kara i starszy;
            b) 15+, dowolna 2-kolorówka;
3
T = ok. 12-14, 5/5 trefle i starszy, nF;
3
K/C/P =  blok;

W N E S
1T
 X pas ?
1K = negat: ok. 0-6, układ dowolny;
1
C/P = ;
1NT =

2T = ;
2K = ;
2C;
2
P = ;
2NT = ;
3
T/K/C/P =  naturalne