POWER System
do
strony głównej: bridgeok.republika.pl
018.3
powrót
do strony: power system 001
T = Trefl K
= Karo C = Kier P = Pik
NT = Bez Atu
Obrona po otwarciu przeciwników 1 Trefl
kontra = a) wywoławcza: 12-14, fity w starszych (3+/3+ do 4/4);
b) ok. 17+ w układzie niezrównoważonym;
c) 18+, układ BA;
1K = naturalne, kolor 5+, możliwa starsza 4, do ok. 16;
1C/P = naturalne, kolor 5+, do ok. 16;
1NT = klasyczne: 15-17, układ BA;
2T = naturalne, kolor 5+, możliwa starsza 4 (dalsza licytacja w stylu precision);
2K = obie starsze 5-ki, siła nielimitowana;
2C/P = blok, kolor 6+;
2NT = a) ok. 12-14, 5/5 kara i starszy;
b) 15+, dowolna 2-kolorówka;
3T = ok. 12-14, 5/5 trefle i starszy, nF;
3K/C/P = blok;
1K = negat: ok. 0-6, układ dowolny;
1C/P = ;
1NT =
2T = ;
2K = ;
2C = ;
2P = ;
2NT = ;
3T/K/C/P = naturalne