|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||||||
1) 12(11)-15PC w składzie zrównoważonym, zatrzymanie niekoniecznie,
dalsza licytacja -
na stronie "1BA
w obronie" kliknij tu.
2) klasyczne, 15+ - 18, dalsza licytacja jak po otwarciu;
3) klasyczne, 15+ - 18, ze stoperem kier, dalsza licytacja
- na stronie "1BA w obronie" kliknij
tu.
4) klasyczne, 15+ - 18, ze stoperem, dalsza licytacja
- na stronie "1BA w obronie" kliknij
tu.
5) naturalne, 7-10PC z zatrzymaniem;
6) dobre podniesienie z fitem kier (2©
byłoby słabe);
7) naturalne;
8) naturalne, 8-11PC;
9) naturalne;
10) naturalne;
11) naturalne, 6-10p, brak starszych czwórek;
12) naturalne, 6-10p, brak czwórki pik (nie gramy półforsującym
1BA);
13) naturalne, 6-10p, (nie gramy półforsującym 1BA);
14) wybierz młodszy kolor;
15) mamy silniejszą rękę niż na bezpośrednie wejście
1BA, czyli 19+PC;
16) jak wyżej;
17) konwencja 5-4;
18) 6 kar i 4 trefle;
19) naturalne, 19-21PC;
20) lekka nadwyżka z 3 kierami;
21) naturalne, 10-11PC;
22) silna ręka z krótkością pik;