Każdy z graczy pary powinien indywidualnie
i na piśmie odpowiedzieć , jak rozumie daną sekwencję.
Określenie znaczenia danej odzywki
powinno być w miarę precyzyjne:
siła(od-do), zakres forsingu (F,nF,F1,GF,sign-off
,inwit szlemikowy),charakter ręki
naturalny,sztuczny,układowy czy zrównoważony.
Na zakończenie protokół rozbieżności
i omówienie sekwencji inaczej interpretowanych.
§/¨/©/Ş
1) |
|
|
|
|
|
|
|
2) |
|
|
|
|
|
|
|
3) |
|
|
|
|
|
|
|
4) |
|
|
|
|
|
|
|
5) |
|
|
|
|
|
|
|
6) |
|
|
|
|
|
|
|
7) |
|
|
|
|
|
|
|
8) |
|
|
|
|
|
|
|
9) |
|
|
|
|
|
|
|
10) |
|
|
|
|
|
|
|
11) |
|
|
|
|
|
|
|
12) |
|
|
|
|
|
|
|
13) |
|
|
|
|
|
|
|
14) |
|
|
|
|
|
|
|
15) |
|
|
|
|
|
|
|
16) |
|
|
|
|
|
|
|
17) |
|
|
|
|
|
|
|
18) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22) |
|
|
|
|
|
|
|
25) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|