|
|
|
|
|
b) 12-13(14), 4 kiery / 5 trefli;
1P = 4 piki, brak 3+ kierów (wykluczone 6 trefli/5
pików), nF;
1NT = 12-14, w zasadzie układ 3235;
2T = 12-15, 5+ trefli w układzie nie-BA (brak
3 kierów i 4 pików), nF;
2K = Gazilli 2.0 maximum 2 kiery (forsuje - F):
a) ok. 16+,
5+ trefli/4 kara (możliwe 6 trefli / 5 kar);
b) ok. 18+, 5+ trefli/4 piki (możliwe
6 trefli/ 5 pików ale w sile 15+);
2C = 12-14, 4 kiery, układ zrównoważony lub 4414 (z 5 treflami dajemy rebid 1C) nF;
2P = Gazilli 2.0 3-4 kiery, F:
a) 18+, 6 trefli / 3 kiery (z mniejszą siłą - 1C);
b) 16-18, 5+trefli / 4 kiery (z mniejszą siłą - 3C);
c) 18+, 5 trefli / 3 kiery / 4 boczna (4315/1345) (z mniejszą siłą - 1C);
2NT = Gazilli 2.0 , F:
a) 16(15)+, 4414;
b) 18+, 6+ trefli / maximum 2 kiery;
c) 19+, 5+trefli / 4 kiery;
3T = ok. 15-17, inwit na dobrej szóstce (maximum
2 kiery);
3K = 12-14, 6 trefli / 5 kar, nF;
3C = ok. 14-15, 5+
trefli/4 kiery (inwit - nF);
3P = 12-14, 6 trefli / 5 pików, nF;
3NT = do gry oparte na solidnych 6+ treflach;
4T = splinter renonsowy: 16+, renons karo (możliwe
2506);
Splinter renonsowy dajemy szczebel niżej, teraz relay 4K jest pytaniem o siłę, po którym 4C oznacza 16-18,
a z wiekszą siłą wchodzimy w TURBO; Po negatywnych 4C można oczywiście także wejść w TURBO.
4K = splinter renonsowy: 16+, renons pik (możliwe 0526);
Analogicznie: 4C=do gry, 4P=pytanie o siłę, po którym 4NT=minimum,
wyższe TURBO czyli 5T=parzysta ilość wartości, 5K=nieparzysta itd.
4C = 12-14, duży układ, w zasadzie 6 trefli/5 kierów;
|
|
|
|
|
? |
2NT = inwit;
3T = 4 kiery, 5+ trefli, signoff;
3K = 5 kierów, singel karo, inwit+;
3C = 5 kierów, inwit bez singla;
|
|
|
|
|
2T (2wcb) |
? |
2NT = 12-14, 3316;
3T = 15-17, 2326;
|
|
|
|
|
2K (2wcb) |
? |
2NT = 12-17, 6 trefli bez singla (relay=pytanie o siłę, odpowiedzi szczeblami: 12-13,14-15,16-17);
3T = 12-14, 6 trefli, singel boczny (po pytaniu relayem - 1336,3316)
|
|
|
|
|
? |
2NT = inwit;
3T = 4 trefle, inwit;.
|
|
|
|
|
2K (relay) |
? |
2NT = 15-17, 4225;
3T = 15-17, 4135;
|
|
|
|
|
? |
2NT = inwit;
3T = inwit;
|
|
|
|
|
? |
2NT = inwit;
3T = inwit;
|
|
|
|
|
2P (Relay) |
? |
|
|
|
|
|
? |
2NT = ok. 5-8, 4 piki, nF;
3T = ok. 5-8, 2+ trefle, nF;
|
|
|
|
|
2P (Relay) |
? |
|
|
|
|
|
2P (Relay) |
2NT | 3T (Relay) |
? |
|
|
|
|
|
2P (Relay) |
3T | 3K (Relay) |
? |
|
|
|
|
|
2P (Relay) |
3T | 3K (Relay) |
3C | ? |
|
|
|
|
|
b) 12-13(14), 4 kiery /5 trefli;
1NT = 12-14, w zasadzie układy 2335/2434, nF;
2T = 12-14(15), 5+ trefli w układzie nie-BA (brak
3+ pików), nF;
2K = Gazilli 2.0 15+, maximum 2 piki
(F):
a) 15+, 5 trefli / 4 kara (możliwe 6 trefli / 5 kar);
b) 15+, 5 trefli / 4 kiery (możliwe 6 trefli / 5 kierów);
2C = Gazilli 2.0 3-4 piki (F):
a) 18+, 6 trefli / 3 piki;
b) 16-18, 5 trefli / 4 piki;
c) 18+, 3 piki / 5 trefli / 4 boczna (3145/3415);
2P = 12-14, 4 piki, układ zrównoważony lub 4414 (z ukł. 4 piki / 5 trefli - 1P);
2NT = Gazilli 2.0 (F):
a) 18+, 6 trefli / maximum 2 piki;
b) 15+, 4414;
c) 19+, 4 piki / 5 trefli;
3T = ok. 15-17, inwit na dobrej szóstce (maximum
2 piki);
3K = 12-14, 6 trefli / 5 kar;
3C = 12-14, 6 trefli / 5 kierów;
3P = ok. 14-15, 5+ trefli/4 piki (inwit);
3NT = do gry oparte na solidnym longerze treflowym 6+
;
4T = splinter renonsowy: 16+, renons karo (możliwe 5206);
Splinter renonsowy dajemy szczebel niżej, teraz relay 4K jest pytaniem o siłę, po którym powrót na 4P oznacza 16-18,
a z wiekszą siłą wchodzimy w TURBO; Po negatywnych 4P można oczywiście także wejść w TURBO.
4K = splinter renonsowy: 16+, renons kier (możliwe 5026);
Analogicznie: 4P=do gry, 4C=pytanie o siłę, po którym 4P=minimum,
wyższe TURBO czyli 4NT=parzysta ilość wartości, 5T=nieparzysta itd.
4C = renons kier, 5 pików / 6 trefli;
4P = 12-14, duży układ, w zasadzie 6 trefli/5 pików;
.
|
|
|
|
|
? |
2T = two way checkback, F (także wariant: 5 pików, inwit z krótkością lub bez);
2K = two way checkback, GF;
2C = 5 pików / 4+ kiery, F, 9+ (z mniejszą siłą nastąpiłaby odpowiedź 2C w 1-szym okrążeniu);
2P = 5 pików, nF);
2NT = inwit;
|
|
|
|
|
1NT |
? |
2NT = 15-17, 3226, stopery boczne;
3T = 15-17, 6+ trefli, ręka nie-BA;
|
|
|
|
|
2T (2wcb) |
? |
2NT = 12-14, 3316;
3T = 15-17, 3136;
|
|
|
|
|
2T (2wcb) |
2K (automat) | ? |
2NT = 4 piki / 5 kar, inwit;
3T = 4 piki / 5 trefli, inwit;
|
|
|
|
|
2T (2wcb) |
2K (automat) | 2C |
2P (Relay) | ? |
|
|
|
|
|
2K (2wcb) |
? |
2NT = 6 trefli, brak singla;
3T = 12-14, 6 trefli, czerwony singel (po relayu pokazujemy singla od starszego);
|
|
|
|
|
2K (2wcb) |
2C | 2P (Relay) |
? |
|
|
|
|
|
b) 15-16, 6 trefli/5 kierów;
c) 16-18,
4414;
2P = a) 15+, 5+ trefli/4 piki (lub
wartości)
b) 15-16, 6 trefli/5 pików;
2NT = a) 19+, 4414;
b) 17+, 6 trefli /dowolna 5 starsza (po 3T/K odpowiadającego pokazujemy starszy);
3T = ok. 14-16, inwit na dobrej szóstce;
3K = 12-14, 6 trefli/5
kar;
3C/P = 19+,
licytowana krótkość, 6+ trefli;
3NT = oparte na solidnym longerze;
|
|
|
|
|
? |
2NT = 8+, stopery boczne;
3T = 4-8, 3+ trefle;
|
|
|
|
|
2C |
? |
2NT = 18+, 2245;
3T = 17-18, 6+trefli;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2NT = 12+, 4414;
3T = 12+, 6+ trefli, ręka jednokolorowa;